리모트콜소개 이용안내 제품유형 Free Demo 고객지원 ASP서비스
 
HOME > 고객지원센터 > FAQ
 
 
Connection Fail
 
FAQ in Using
 
About service
 

“Duplicate User Information” Window appears while logging on to RemoteCall Viewer.
“There is no representative waiting. Please Refresh Brower” Message appears after clicking Support
“Viewer Connect Fail” message appears after clicking Support Host Icon in RemoteCall Relay Connectio
RemoteCall Relay Connection Page comes up with “The page cannot be found” messae.
Remote relay connection web page stops at “Preparing for Remote Support Service” and Support Host ic
1
제품 기능에 대한 추가적인 요청이나 수정사항이 있습니까?
알서포트 기술연구소로 직접 문의 하시면 성실히 답변 드리겠습니다.
등록된 기술 문서가 없습니다.
모든 보안장비를 지원
비공인, NAT모두 지원
PROXY SERVER 지원
Microsoft 사용자인증
(NTLM)지원
회사소개 l 이용약관 l 개인정보취급방침 l 온라인문의 l 파트너모집 l 이벤트
(우)138-827 서울특별시 송파구 위례성대로 10 (에스타워 11,12,15층) | 대표: 서형수 | 문의: 070-7011-3900
팩스 :02-479-4429 | 사업자등록번호 : 212-81-54772 | 통신판매업 신고번호 : 송파 제 03126호
Copyright ⓒ 2001 - RSUPPORT Co., Ltd. ALL RIGHTS RESERVED.